Abonnementen en Rittenkaarten
Faq lidmaatschappen
Proefles
De eerste proefles is gratis. Deze kun je inplannen door hier te klikken.
Aanmelden voor lessen
Wij maken gebruik van een administratie- en reserveringssysteem waarbij je een eigen profiel heeft. Vanuit dat profiel kun je zelf je abonnement of rittenkaart kiezen, je lessen plannen en betalen. Het is ook mogelijk om een profielfoto aan je profiel toe te voegen. Dit maakt het voor onze docenten gemakkelijker om je aanwezigheid te controleren.
Ook kun je hierin aangeven dat je een bepaalde blessure hebt.
Je kunt je tot 10 minuten voor aanvang aanmelden voor een les.
Kosteloos afmelden kan tot 8 uur voor aanvang van de les. Het is daarna nog wel mogelijk om af te melden, je kunt de les dan enkel niet meer inhalen.
We willen je echter wel vragen om, zodra je weet dat je geen deel kunt nemen, jezelf af te melden. Zo kan het eventuele volgende lid op de wachtlijst, toch nog mee doen of kunnen wij lessen samen voegen als de groepen te klein worden.
Vaste groep of flexibel
Wanneer je kiest voor een abonnement heb je de mogelijkheid je vast in te schrijven voor een bepaalde les.
Dit kan met de knop automatisch inschrijven in de Mica Yoga app, bij het kopje account.
Maar je kunt ook wekelijks bepalen op welke dag, welk tijdstip en bij welke docent je je les wilt volgen. Je moet je dan wel iedere les apart aanmelden en je kunt alleen deelnemen in lessen waar er plaats is.
Gratis app
De gemakkelijkste manier voor het af- en aanmelden van lessen, is met onze gratis app voor op je smartphone of tablet. Je kunt dit doen door vanuit de PlayStore of AppleStore (bij iPhone) te zoeken op ‘Mica Yoga’. Dan verschijnt hij met ons eigen logo.
Mocht jouw telefoon/tablet niet geschikt zijn voor onze app, dan kun je natuurlijk ook aan- en afmelden via onze website.
Betaalwijze
Abonnementen kunnen betaald worden per automatische incasso of iDeal.
Rittenkaarten kunnen alleen worden betaald met iDeal.
In geval van een automatische incasso wordt het lesgeld aan het begin van de maand geïncasseerd.
De incasso stopt zodra het abonnement stopt, je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen.
Vanuit je profiel kun je een incassocontract downloaden, ondertekenen en bij ons inleveren of er een foto van maken en deze uploaden naar je profiel.
Bij betaling met iDeal wordt de rekening aan het begin van de maand klaar gezet in je profiel. Ter herinnering ontvang je ook een mail van ons. In deze rekening vind je de betaallink om te betalen. Voor een correcte verwerking van de betaling gelieve enkel deze betaallink te gebruiken en niet via andere wijze overschrijven.
Hoe werken de credits
Wanneer je gebruik maakt van een abonnement krijg je, afhankelijk van welk abonnement je hebt gekozen, per kalenderweek of per maand credits toegewezen. Het aantal credits dat toegewezen wordt verschilt per abonnement.
Basic = 1 credit per kalenderweek
Premium = 60 credits per maand
Vanuit je profiel kun je zien hoeveel credits je nog hebt te besteden.
Als er bijvoorbeeld staat 1/1 credits, dan betekent dit dat je nog 1 les over hebt binnen de genoemde termijn.
LET WEL: Als je gebruik maakt van de mogelijkheid je automatisch aan te melden voor de lessen, dan plant ons systeem de lessen 10 weken vooruit. De lessen die in de toekomst geboekt staan worden al van het totaal aantal credits afgetrokken. Wanneer je je tijdig afmeldt voor een les, wordt de credit weer aan het totaal toegevoegd.
Bij beëindiging van het abonnement vervallen de credits.
Inhaallessen
Als je een credit niet gebruikt, doordat je de les niet ingepland hebt of omdat je de les tijdig hebt afgezegd, dan slaat ons systeem deze les op in je profiel als inhaalles.
Dit betekend dat je de les op een ander moment alsnog in kunt plannen, naast je gewone les.
Dus als jij bijvoorbeeld 2 weken op vakantie gaat en 1 les per week kunt volgen, dan kun je 2x een extra les inplannen na je vakantie. De lessen moeten namelijk wel eerst gemist zijn.
Inhaallessen zijn bij een actief abonnement 1 jaar geldig. Het systeem zal altijd de oudste les het eerst in plannen.
Als je abonnement afloopt, dan komen de inhaallessen te vervallen.
Vakantiedagen
Wij zijn alleen gesloten op nationale feestdagen en 2 weken rondom Kerst en Oud & Nieuw. De dagen die we gesloten zijn, zijn al meegenomen in de abonnementen, deze worden dan ook in deze periodes niet gepauzeerd.
In de zomerperiode gaan onze lessen door, maar omdat veel van de leden en een aantal van onze docenten vakantie hebben, werken wij met een zomerrooster. Dit rooster wordt tijdig aangekondigd.
Opzegtermijn
Er geldt een opzegtermijn van 1 maand, welke in gaat op de dag dat wij je mailtje ontvangen.
Abonnementen kunnen worden opgezegd door een mailtje te sturen naar info@micayoga.nl.
Je ontvangt nog een officiële opzegging vanuit ons systeem.
Kinder- en tieneryoga
Tijdens de nationale feestdagen en de schoolvakanties is er geen kinder- en tieneryoga. De feestdagen en de korte schoolvakanties zijn meegenomen in het tarief. Hiervoor wordt het abonnement dan ook niet gepauzeerd en de rittenkaarten niet verlengd.
In de zomerperiode houden we een zomerstop van 2 maanden mbt de kinder- en tieneryoga. Gedurende deze periode worden de abonnenten gepauzeerd en de rittenkaarten worden met 2 maanden verlengd.
Zwangerschapsyoga
Bij de rittenkaarten mbt de zwangerschapsyoga is geen restitutie mogelijk, de ongebruikte ritten kunnen wel na de bevalling gebruikt worden voor de gewone yogalessen
Bij de abonnementen mbt de zwangerschapsyoga geldt geen opzegtermijn, wil je na de bevalling de gewone lessen volgen? Vraag naar de mogelijkheden.
Let op: de abonnementen zwangerschapsyoga moeten wel schriftelijk op gezegd worden dmv een mail naar info@micayoga.nl
Privéles
Aanmelden voor een Privéles kun je doen doormiddel van een mail naar info@micayoga.nl
Leerlingenadministratie
Heb je naar aanleiding van onze site nog vragen, dan kun je contact opnemen met onze ledenadminitsratie.
Ons contactpersoon is Soerya.
Wanneer je een mailtje stuurt naar info@micayoga.nl dan zal ze deze zo snel mogelijk beantwoorden.